NOKTA MAKRO CF77 COIN FINDER PRO

NOKTA MAKRO CF77 COIN FINDER PRO

NOKTA MAKRO CF77 COIN FINDER PRO

NOKTA MAKRO CF77 COIN FINDER PRO

NOKTA MAKRO CF77 COIN FINDER PRO

NOKTA MAKRO CF77 COIN FINDER PRO

 

سکه یاب Nokta Makro CF77 یک فلزیاب پیچیده، همه کاره، اما کاملا کاربرپسند است که برای کاربران سطح متوسط ​​و حرفه ای ساخته شده است. طراحی ارگونومیک و کنترل‌های ساده‌شده، امکان کارکرد طولانی‌مدت را بدون درد یا خستگی فراهم می‌کند و استفاده از تنها ۸ باتری قلیایی AA امکان استفاده بدون عملکرد را تا ۳۰ ساعت فراهم می‌کند.

 

CF77 سه حالت مختلف کار و هشدارهای صوتی متمایز برای طلا، فلزات آهنی یا غیرآهنی ارائه می دهد. بسته‌های حرفه‌ای دارای سه کویل جستجوی سبک وزن قابل تعویض و مقاوم در برابر آب هستند تا نتایج دلخواه شما را به حداکثر برسانند. برای تمایز بهینه هدف حتی در سخت‌ترین زمین‌ها به عمق بروید، عریض بروید یا فیلتر کنید – CF77 به شما امکان می‌دهد آنچه را که دیگران از دست داده‌اند پیدا کنید.

NOKTA MAKRO CF77 COIN FINDER PRO

جستجوهای عمیق تر و تشخیص سریع هدف

 

فلزیاب CF77 به شما امکان می‌دهد به اهدافی در عمق بیشتری نسبت به سایر ردیاب‌های سکه و آثار باقی‌مانده در این دسته برسید. حتی در سخت ترین شرایط زمین از عملکرد صاف و پایدار لذت ببرید. به سرعت متوجه خواهید شد که فلزیاب CF77 مناطقی را باز می کند که قبلاً فکر می کردید کار کرده اند. اهدافی را که دیگر شکارچیان گنج با وسایل دیگر از آنها عبور کرده اند، کشف کنید.

 

کویل های جستجوی سکه و آثار باستانی

NOKTA MAKRO CF77 COIN FINDER PRO

CF77 دارای ۳ کویل جستجوی DD سبک وزن و مقاوم در برابر آب است که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید! فقط سیم پیچ مناسب را برای هر محیط انتخاب کنید تا به بهترین عملکرد برسید. طراحی DD این کویل‌های جستجو به شما امکان می‌دهد حتی در سخت‌ترین شرایط زمین جستجوی عمیق انجام دهید. از بین سیم پیچ های ۲۳ سانتی متری (۹ اینچ)، ۲۸ سانتی متری (۱۱ اینچ) یا ۴۵ سانتی متری (۱۸ اینچی) انتخاب کنید. کوچکترین سیم پیچ جستجو دسترسی آسان به مناطق باریک با جداسازی خوب هدف را فراهم می کند.

NOKTA MAKRO CF77 COIN FINDER PRO

سیم پیچ متوسط ​​تعادل خوبی بین عمق و هدف ایجاد می کند. جداسازی. بزرگترین سیم پیچ جستجو عمیق ترین جستجوها را در مناطق باز فراهم می کند. با سه گزینه برای انتخاب، همیشه می توانید بهترین سیم پیچ جستجو را برای محیط خود انتخاب کنید. به بهترین عملکرد در زمینه های مختلف دست یابید. فلزیاب CF77 ارائه می دهد: زمین های صخره ای و شرایط معدنی به شدت برای مزارع کشاورزی، سواحل و مناطق مملو از زباله.

تبعیض فلزی با ۳ تن صوتی مختلف

NOKTA MAKRO CF77 COIN FINDER PRO

فلزیاب CF77 می تواند به عمق باورنکردنی برسد در حالی که هنوز شناسایی کامل هدف و تمایز واضح بین فلزات را ارائه می دهد. طراحی منحصربه‌فرد می‌تواند با کمک به شما در تشخیص تمایز بین فلزات غیرآهنی، طلایی و آهنی با ۳ صدای مختلف از حفاری‌های غیرضروری جلوگیری کند. صوت اهن

فلزیاب CF77 می تواند سیگنال های آهن تولید شده توسط خاک را در مناطق به شدت معدنی حذف کند. یک ویژگی منحصربه‌فرد روشن/خاموش صدای آهنی به شما امکان می‌دهد با خاموش کردن کامل صداهای هدف آهنی، فقط فلزات غیرآهنی را تشخیص دهید.

NOKTA MAKRO CF77 COIN FINDER PRO

عملکرد آسان و طراحی ارگونومیک فلزیاب CF77 یک فلزیاب کاربر پسند است که با در نظر گرفتن سهولت استفاده طراحی شده است. طراحی ارگونومیک هوشمندانه و کنترل های ساده به شما امکان می دهد تمام روز را بدون خستگی شکار کنید. هم کاربران سطح متوسط ​​و هم کاربران حرفه ای از طراحی هوشمندانه و عملکرد بصری قدردانی خواهند کرد.  عمر باتری طولانی فلزیاب CF77 توانایی شکار در تمام طول روز و سپس مقداری را در اختیار شما قرار می دهد. اکنون می توانید بدون نگرانی در مورد کم شدن قدرت شکار کنید.

 

فلزیاب CF77 که تنها با ۸ باتری آلکالاین AA تامین می شود، می تواند به راحتی ۳۰ ساعت کار کند. حالت های جستجو CF77 دارای سه حالت کار است. GENERAL یک حالت بدون تبعیض است که حداکثر عمق را فراهم می کند.

NOKTA MAKRO CF77 COIN FINDER PRO

MODE 1 و MODE 2 یک حالت تمایز هستند که عملکرد صاف و پایدار را در حالی که اهداف ناخواسته را فیلتر می کند، فراهم می کند. این حالت ها عملکرد استثنایی را در شرایط خاکی بسیار معدنی ارائه می دهند. CF77 COIN FINDER PRO محتوای بسته ·        پوشش بازو·        کویل جستجوی DD ضد آب ۲۸×۲۸ سانتی متر (C28) و روکش·        کویل جستجوی DD ضد آب ۴۵×۳۹ سانتی متر (C45) و روکش·        جای باتری·        پوشش محافظ باتری·        هدفون·        کویل جستجوی DD ضد آب ۲۳×۲۳ سانتی متر (C23) و روکش·        دفترچه راهنمای کاربر، سند گارانتی و DVD·        کیف حمل 

 

کارشناسی نشانه های گنج

هیچ وقت به اثار های هنری و یا کتیبه ها یا سنگ نوشته ها یا هر شکل ،

اثری که به دست قدیمیان نوشته یا حجاری یا نجاری شده دست نزنید .

و این اثار ارزشمند ملی را تخریب نکنید .

۱ تخریب آثار ملی و فرهنگی تاریخ ایران عزیزمان ،

۲ این را مطمئن باشید که در هیچ جای ایران گنج در اغوش اثر قرار داده نشده است ،

نشانه ها همیشه علامت یکی مانده به نقطه ی اصلی یا چند تا مانده به نقطهی اصلی میباشند ،

هر اثری درونش گنج وجود ندارد ،

مواظب میراث ملی مان باشیم ،

خدمات شرکت فلزیاب خزر کاوش

۱٫ تمامی محصولات شرکت فلزیاب خزر دارای گارانتی می باشد

  1. تمامی فلزیاب های این شرکت دارای خدمات پس از  می باشد از قبیل آموزش و رفع ایراد در اپراتوری

در کارکردن با دستگاه هم به صورت حضوری و تلفنی می باشد.

  1. مشاوره رایگان جهت خرید فلزیاب و آثار و علائم
  2. تهیه و ارسال فلزیاب و طلایاب طلایاب مورد نظر مشتری به تمامی نقاط  کشور در سریع ترین زمان ممکن.

 

فلزیاب خزر کاوش

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب با بهترین قیمت

و یک سال گارانتی شرکتی و ۴ سال خدمات پس از فروش.

همراه با آموزش و تست در حضور مشتری

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس:

۰۹۹۱۸۹۰۴۱۴۶

فلزیاب 09918904146

فلزیاب 09918904146

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *