Garrett ACE APEX

Garrett ACE APEX

Garrett ACE APEX

Garrett ACE APEX

Garrett ACE APEX

مدل : GARRETT

ساخت : U.S.A

عمق : ۲ متر

فناوری جستجو : VLF

 

فرکانس های عملیاتی : ۵، ۱۰، ۱۵ و ۲۰ کیلوهرتز

حالت های تشخیص :  ۶ (Zero, Coins, US Coins, Jewelry, Relics, Custom)

جستجوی کویل ها : ۶ اینچ ۱۱ اینچ DD Viper™

زبان : انگلیسی

قدرت : باتری لیتیوم یون قابل شارژ، داخلی

شرح Garrett Ace Apex

یک فلزیاب نوآورانه جدید با فناوری جدید Multi-Flex Garrett است که ویژگی چند فرکانس آن در Nokta Impact و Minelab Vanquish معرفی شده است، اما با بهترین عملکرد و حساسیت. فناوری Multi-Flex به کاوشگر تنوع گسترده ای در کاربردهای تشخیص انواع مختلف فلزات آهنی یا غیرآهنی و تشخیص اجسام مدفون در اندازه های مختلف در هر زمین و انواع خاک می دهد.

 Garrett Ace Apex

ترکیبی از طراحی مدرن با صفحه نمایش بزرگ با عملکرد عالی، عمق تشخیص عالی در طیف گسترده ای از اهداف، به علاوه سرعت بازیابی سریع هدف و انواع کاربردهای عملی است که با تمام نیازهای جستجوگران و جویندگان گنج مطابقت دارد. Garrett Ace Apex یک فلزیاب است که باید توسط کاوشگر خریداری شود تا بتواند اشیاء گرانبها و طلای پنهان را با قیمت رقابتی کشف کند.

ویژگی های Garrett Ace Apex

فناوری Multi-Flex این فناوری به کاربر اجازه می دهد تا یک فرکانس جستجوی خاص را از میان مجموعه ای از فرکانس های از پیش تعیین شده انتخاب کند تا جستجو را به نوع یا اندازه فلزی خاص محدود کند. یا می‌تواند یکی از حالت‌های چند فرکانسی همزمان Apex را انتخاب کند تا تمام اهداف و اندازه‌ها را همزمان پوشش دهد تا بهترین عملکرد را به دست آورد و زمان مورد نیاز را کوتاه کند.

 به عنوان یک قانون کلی:

فرکانس‌های جستجوی پایین‌تر معمولاً تشخیص بهتری را در اهداف بزرگ‌تر و رساناتر (به عنوان مثال سکه‌های نقره بزرگ) ارائه می‌کنند. از سوی دیگر، فرکانس‌های بالاتر عموماً تشخیص بهتری را روی اهداف کوچک‌تر و کمتر رسانا ارائه می‌دهند (مثال: سکه‌های نقره چکش خورده، قطعات طلا).

موارد استفاده و کاربردها

تیراندازی سکه برای سکه های باستانی یا مدرن ساخته شده از نقره یا طلا یا برنز.    شکار آثار برای اشیاء فلزی کوچک مانند زیور آلات و جواهرات (حلقه – یقه.)    تشخیص فلزات آهنی آهن یا آلیاژهای آن.    تشخیص مواد معدنی غیر آهنی مانند نقره – پلاتین و غیره.

 ۶ حالت تشخیص

کاوشگر می تواند یکی از شش حالت تشخیص را انتخاب کند که با شرایط و پارامترهای مختلف بسته به نوع زمین و اندازه و عمق اهداف مناسب است. حالت های تشخیص موجود عبارتند از: صفر – سکه – سکه های ایالات متحده – جواهرات – آثار – سفارشی علاوه بر حالت‌های تشخیص قبلی، حالت تشخیص پین اشاره‌گر یک حالت تمام فلزی غیرحرکتی وجود دارد که برای تعیین دقیق موقعیت هدف شناسایی‌شده استفاده می‌شود.

شناسه هدف دیجیتال

این دستگاه یک شماره شناسایی خاص به نام شناسه هدف دیجیتالی (شناسه هدف) را بر روی صفحه نمایش خود نشان می دهد که عددی در محدوده ۰ تا ۹۹ مربوط به رسانایی الکتریکی فلز است. این به کاوشگر ایده ای در مورد نوع فلز شی مدفون می دهد زیرا مقدار آن با توجه به فلز تغییر می کند، کاربر با تجربه و تخصص می تواند شناسه های مختلف اهداف را به نوع فلز خاصی مرتبط کند. نکته: این عدد به عوامل زیادی از جمله فرکانس جستجو و حالت تشخیص و تعادل زمین و نوع خاک بستگی دارد.

سیستم صوتی هیبریدی

صدای هدف Garrett ACE Apex سادگی صدای باینری (که در آشکارسازهای ACE قبلی وجود داشت) را با مزایای اضافی صدای متناسب ظریف برای اهداف کم‌نور فراهم می‌کند. Apex شامل ۵ زنگ متمایز است که شناسایی هدف قابل شنیدن بیشتری را برای انواع مختلف اهداف فراهم می کند.

صوتی آهنی

ویژگی صوتی آهن یک صدای ویژه است که توسط آشکارساز برای شناسایی وجود فلزات آهنی مانند آهن یا آلیاژهای آن مانند فولاد ساخته می شود. ویژگی منحصر به فرد Iron Audio به شناسایی صحیح اجسام آهنی پیچیده مانند درب بطری کمک می کند.

تعادل زمین

ویژگی تعادل زمین در Garrett ACE APEX به دلیل وضوح بالا ۱۷۵ نقطه تفکیک تعادل زمین که متناسب با انواع زمین از زمین های آهنی گرفته تا آب شور است، به درستی عمل می کند. تبعیض با وضوح بالا ویژگی Notch Discrimination کاربر را قادر می سازد تا بین انواع مختلف فلزات با ۲۰ سطح تمایز قائل شود که ۸ سطح آن برای آهن است.

طراحی ارگونومیک

Garrett ACE APEX مطابق دستورالعمل های مدرن طراحی شده است تا حمل و نقل و استفاده از آن در مزارع یا سواحل یا پارک ها و غیره آسان باشد.

 

طراحی پانل کنترل دستگاه شامل کنترل‌های کارآمد بصری برای تنظیمات و ویژگی‌های پرکاربرد با تنظیمات منوی دسترسی آسان برای گزینه‌های دیگر است.

  صفحه نمایش LCD بزرگ

از جمله ویژگی های متمایز طراحی دستگاه می توان به اندازه بزرگ نمایشگر کریستال مایع (LCD) اشاره کرد که سهولت خواندن شماره شناسه دیجیتال اهداف و سایر نشانگرها را برای کاربر تضمین می کند.

باتری قابل شارژ

باتری لیتیوم یون قابل شارژ داخلی بسته به تنظیمات و حالت های استفاده شده و سیم پیچ ها تا حدود ۱۵ ساعت استفاده را فراهم می کند.

 ویژگی های دیگر

– تنظیم آسان کنترل صدا برای بلندگوی داخلی و هدفون.

 

– ۸ تنظیم حساسیت/عمق

 

– فناوری بی‌سیم داخلی z-lynk تا ۶ برابر سریع‌تر از بلوتوث

فلزیاب خزر

بعد از انتخاب و تست سلامت دستگاه قبل از خرید حتما به این نکات توجه داشته باشید:

فروشگاهی که دستگاه را از آن خریداری می کنید حتما دارای خدمات پس از فروش باشد

که اگر زمانی دستگاه احتیاج به قطعه ، تعمیر و یا آموزش مجدد داشتید بتوانید به شرکت مورد نظر رجوع کنید

و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید

خدمات شرکت فلزیاب خزر کاوش

۱٫ تمامی محصولات شرکت فلزیاب خزر دارای گارانتی می باشد

  1. تمامی فلزیاب های این شرکت دارای خدمات پس از فروش می باشد از قبیل آموزش و رفع ایراد در اپراتوری

در کارکردن با دستگاه هم به صورت حضوری و تلفنی می باشد.

  1. مشاوره رایگان جهت خرید فلزیاب و آثار و علائم
  2. تهیه و ارسال فلزیاب و طلایاب طلایاب مورد نظر مشتری به تمامی نقاط  کشور در سریع ترین زمان ممکن.

فلزیاب خزر کاوش

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب با بهترین قیمت و یک سال گارانتی شرکتی و ۴ سال خدمات پس از فروش.

همراه با آموزش و تست در حضور مشتری

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس:

۰۹۹۱۸۹۰۴۱۴۶

فلزیاب 09918904146

فلزیاب 09918904146

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *